Jeśli w trakcie transmisji reklamowany jest Rolex, to żadne dziecko i tak nie pójdzie go kupić. Co z tego, żę UBS jest sponsorem w Formule 1 skoro 15 latek nie jest jeszcze zainteresowany bankowością. Jego zdaniem nie warto interesować się młodzieżą tylko 70 latkami z kupą kasy...
Jego zdaniem reklamodawcy, którzy chcą wydać pieniądze w F1 na 15 latków powinni się zgłosić do Disneya.
Moim zdaniem jest to duża krótkowzroczność Berniego. Jeśli on nie chce zainteresować młodych Formułą 1 to kto będzie ją oglądał za kilkanaście lat? Sam jestem fanem F1 od 8 roku życia, a na pewno łatwiej zaszczepić "bakcyla" w tak młodym wieku niż po np trzydziestce.
Sprawa wygląda jak z polskimi emeryturami, jak nie będziemy robić dzieci to kto będzie zarabiał na nasze emerytury ;-)