Najwięcej okrążeń przejechał Rosberg aż 157. Pozostali kierowcy dzień zakończyli nie przekraczając 100 okrążeń. Fernando Alonso, który po raz pierwszy zasiadł za kierownicą McLarena Hondy przejechał 6 okrążeń.
Red Bull podobnie jak rok temu miał problemy techniczne, ale i tak zdołali przejechać więcej okrążeń (35) niż przez całe zeszłoroczne testy w Jerez (21).
W porównaniu do początku ery silników V6 rok temu, nie mieliśmy tylu problemów technicznych. Problemy z elektroniką miał Vettel w Ferrari, McLaren dopiero poznaje Hondę, a nad torem tylko dwa razy pojawiła się czerwona flaga raz dla Sainza, raz dla Ericssona.
Lotus miał dziś na torze w Jerez wszystko z wyjątkiem najważniejszego, bolidu.
E23 pierwszą próbę odpalenia przeszedł dopiero wczoraj w siedzibie Lotusa. Dziś rano bolid został załadowany i wysłany transportem lotniczym na testy.
Wyniki 1 dnia testów w Jerez F1 2015
Poz | Kierowca | Zespół / bolid | Czas okr. | Strata | Odstęp | Okr. | Km | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Sebastian Vettel | Ferrari SF15-T | 1:22,620 | - | - | 58 | 256,824 | ||
2. | Marcus Ericsson | Sauber Ferrari C34 | 1:22,777 | 0,157 | 0,157 | 72 | 318,816 | ||
3. | Nico Rosberg | Mercedes W06 | 1:23,106 | 0,486 | 0,329 | 156 | 690,768 | ||
4. | Daniel Ricciardo | Red Bull Renault RB11 | 1:23,338 | 0,718 | 0,232 | 35 | 154,980 | ||
5. | Valtteri Bottas | Williams Mercedes FW37 | 1:23,906 | 1,286 | 0,568 | 71 | 314,388 | ||
6. | Carlos Sainz Jr | Toro Rosso Renault STR10 | 1:25,327 | 2,707 | 1,421 | 46 | 203,688 | ||
7. | Fernando Alonso | McLaren Honda MP4-30 | 1:40,738 | 18,118 | 15,411 | 6 | 26,568 |
[post_ad]