Dziś na torze Indianapolis Motor Speedway seria Indycar przetestuje swoje rozwiązanie chroniące kierowców, a dokładniej ich głowę przed możliwymi uderzeniami. Jest to połączenie HALO stosowanego w Formule 1 i owiewkę, którą stworzyła firma Red Bull Advanced Technologies.
Projekt będzie się składał z laminowanego ekranu z poliwęglanu, który zawiera powłokę antyrefleksyjną wewnątrz ekranu, urządzenie przeciwmgielne z wbudowanym elementem grzejnym. Pojawi się również opcja chłodzenia kokpitu, która zostanie zaprojektowana przez Dallarę w połączeniu z Red Bull Advanced Technologies. Wycieraczki nie ma, ale podobno deszcz nie jest problemem. Na szybie ma też znajdować się zrywka, którą pewnie w alei serwisowej mógłby oderwać mechanik.
Na pierwszy rzut oka wygląda ciekawiej niż w Formule 1 i przede wszystkich chroni też przed mniejszymi elementami, które mogłyby wpaść do kokpitu.
- Home-icon
- Wyniki
- Sezon 2024
- _Kalendarz 2024
- _Kalendarz F1 na telefon
- _Zasady F1 na sezon 2024
- _Składy zespołów
- _Tory F1
- Aktualności
- Inne
- _Zakazane w F1
- _Sezon 1994
- _Wypadek Senny
- _Papierowe bolidy do składnia
- Kup dostęp do transmisji
- _Wszystko o F1 TV
- _Kup F1 TV
- Echa Padoku
- Książki
- Recenzje
- Prezenty