Niedzielny wyścig o Grand Pri Meksyku uzyskał największą widownię w historii transmisji Formuły 1 na kanałach Eleven Sports pod względem AMR. Wieczorną relację w Eleven Sports 1 z udziałem m.in. Lewisa Hamiltona i Roberta Kubicy obejrzało średnio 368 406 widzów (w grupie „total individuals”). Ponadto zasięg w tej samej grupie wyniósł 578 248. Sobotnie kwalifikacje również cieszyły się dużym zainteresowaniem kibiców – śledziło je średnio 175 053 widzów, a zasięg osiągnął 340 614.
Poniżej przedstawiamy dane, które pochodzą od Nielsen Audience Measurement:
FORMULA 1 GRAN PREMIO DE MÉXICO 2019 W ELEVEN SPORTS:
Wyścig (niedziela, 27 października, godz. 20:05, Eleven Sports 1)
AMR: 368 406 (total individuals)
Share: 2,35%
Reach: 578 248
Sesja kwalifikacyjna (sobota, 26 października, godz. 19:55, Eleven Sports 1)
AMR: 175 053 (total individuals)
Share: 1,98%
Reach: 340 614
Już w najbliższy weekend (1.11 – 3.11) w kanałach ELEVEN SPORTS będzie można zobaczyć zmagania kierowców Formula 1 o Grand Prix Stanów Zjednoczonych.
źródło: Informacja prasowa
- Home-icon
- Wyniki
- Sezon 2024
- _Kalendarz 2024
- _Kalendarz F1 na telefon
- _Zasady F1 na sezon 2024
- _Składy zespołów
- _Tory F1
- Aktualności
- Inne
- _Zakazane w F1
- _Sezon 1994
- _Wypadek Senny
- _Papierowe bolidy do składnia
- Kup dostęp do transmisji
- _Wszystko o F1 TV
- _Kup F1 TV
- Echa Padoku
- Książki
- Recenzje
- Prezenty