Lewis Hamilton był najszybszy po raz drugi z rzędu, kończąc pierwszy dzień rywalizacji w Las Vegas na czele stawki. Sesja została jednak zakłócona przez wywieszenie czerwonej flagi, co uniemożliwiło wielu rywalom Hamiltona, w tym Maxowi Verstappenowi i Oscarowi Piastriemu, poprawienie swoich czasów na miękkich oponach. W rezultacie ich pozycje w tabeli wyników nie odzwierciedlały pełnego potencjału.
Warunki podczas drugiej sesji treningowej były jeszcze chłodniejsze niż wcześniej, z temperaturą powietrza spadła do 11°C. Mimo że godzina jazdy podczas pierwszej sesji pozostawiła nieco gumy na linii wyścigowej, przyczepność nadal pozostawiała wiele do życzenia. Największym wyzwaniem dla kierowców była ponownie trudność z wyhamowaniem w licznych ostrych zakrętach na torze.
Podobnie jak w pierwszej sesji, zakręt 14 na końcu długiego prostego odcinka sprawiał najwięcej problemów. Verstappen i Hamilton obaj wypadli z toru w tym miejscu, a Lando Norris miał krótki wyjazd poza tor w zakręcie 12, gdzie w zeszłym roku zakończył swój udział w wyścigu po poważnym wypadku. Problemy techniczne nie ominęły również Alexandra Albona, którego samochód zatrzymał się na torze z powodu problemu z układem paliwowym. Po długiej naprawie Williams wysłał go z powrotem na tor, ale problem nie został rozwiązany, co doprowadziło do konieczności ponownego zatrzymania.
Czerwona flaga przerwała sesję w momencie, gdy Verstappen i Piastri byli na dobrych okrążeniach na miękkich oponach, zmuszając ich do porzucenia swoich prób. Hamilton zdążył ustanowić najlepszy czas sesji wynoszący 1:33.825 tuż przed incydentem z Albonem. Norris był bliski zdetronizowania Hamiltona, tracąc do niego zaledwie jedną setną sekundy.
George Russell ponownie znalazł się w pierwszej trójce, wyprzedzając obu kierowców Ferrari – Carlosa Sainza Jr. i Charlesa Leclerca. Pierre Gasly uplasował się na szóstym miejscu, a Oscar Piastri, z powodu przerwy w sesji, znalazł się pomiędzy kierowcami Haasa na ósmej pozycji. Yuki Tsunoda zamknął pierwszą dziesiątkę. Obaj kierowcy Red Bulla uplasowali się znacznie niżej – Verstappen był siedemnasty, a Sergio Perez dziewiętnasty, ponieważ żaden z nich nie wrócił na miękkie opony po wznowieniu jazdy.
Poz | Nr | Kierowca | Zespół | Bolid | Czas | Strata |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | W15 | 1’33.825 | |
2 | 4 | Lando Norris | McLaren-Mercedes | MCL38 | 1’33.836 | 0.011 |
3 | 63 | George Russell | Mercedes | W15 | 1’34.015 | 0.190 |
4 | 55 | Carlos Sainz Jnr | Ferrari | SF-24 | 1’34.105 | 0.280 |
5 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | SF-24 | 1’34.313 | 0.488 |
6 | 10 | Pierre Gasly | Alpine-Renault | A524 | 1’34.651 | 0.826 |
7 | 20 | Kevin Magnussen | Haas-Ferrari | VF-24 | 1’34.686 | 0.861 |
8 | 81 | Oscar Piastri | McLaren-Mercedes | MCL38 | 1’34.798 | 0.973 |
9 | 27 | Nico Hulkenberg | Haas-Ferrari | VF-24 | 1’34.818 | 0.993 |
10 | 22 | Yuki Tsunoda | RB-Honda RBPT | 01 | 1’34.997 | 1.172 |
11 | 77 | Valtteri Bottas | Sauber-Ferrari | C44 | 1’35.020 | 1.195 |
12 | 31 | Esteban Ocon | Alpine-Renault | A524 | 1’35.221 | 1.396 |
13 | 18 | Lance Stroll | Aston Martin-Mercedes | AMR24 | 1’35.251 | 1.426 |
14 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin-Mercedes | AMR24 | 1’35.440 | 1.615 |
15 | 30 | Liam Lawson | RB-Honda RBPT | 01 | 1’35.671 | 1.846 |
16 | 24 | Zhou Guanyu | Sauber-Ferrari | C44 | 1’35.765 | 1.940 |
17 | 1 | Max Verstappen | Red Bull-Honda RBPT | RB20 | 1’35.834 | 2.009 |
18 | 43 | Franco Colapinto | Williams-Mercedes | FW46 | 1’35.868 | 2.043 |
19 | 11 | Sergio Perez | Red Bull-Honda RBPT | RB20 | 1’36.055 | 2.230 |
20 | 23 | Alexander Albon | Williams-Mercedes | FW46 | 1’39.629 | 5.804 |